مسئول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت : در جهت گسترش موقوفات از طریق ثبت موقوفه جدید و افزایش رقبات اقداماتی صورت گرفته که در ثبت موقوفات حدود 76 درصد رشد را شاهد بودیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، بهزاد پورکهن، مسئول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل گفت: سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران بر مبنای اقتصاد مقاومتی چه از طریق سازمان و چه از طریق اداره کل پیش گرفته شده است.
 
وی در همین راستا به برخی از رئوس برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران اشاره کرد و گفت: در جهت گسترش موقوفات از طریق ثبت موقوفه جدید و افزایش رقبات اقداماتی صورت گرفته که در ثبت موقوفات حدود 76 درصد رشد را شاهد بودیم.
 
مسئول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران افزود: با توجه به محدودیت ساختار فعلی و همچنین محدودیت جذب نیروی انسانی سازمان، در حوزه نوسازی، نیاز به برون سپاری داریم.
 
پورکهن خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه نامه، طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت تعیین شده در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت معنوی مشارکت مردمی در موقوفات بسیار بالاست، اضافه کرد: طرح‌های انتفاعی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.
 
مسئول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران افزود: تكميل بانک اطلاعاتی موقوفات برای برنامه‌ریزی و مدیریت آنها نیز در حال انجام است.
/2759/